Dag 1 - Reisverslag uit Tholen, Nederland van Sjaak en Carola Kwaak-van Kesteren - WaarBenJij.nu Dag 1 - Reisverslag uit Tholen, Nederland van Sjaak en Carola Kwaak-van Kesteren - WaarBenJij.nu

Dag 1

Blijf op de hoogte en volg Sjaak en Carola

07 September 2014 | Nederland, Tholen

Met wat vertraging vertrokken we van Schiphol. We vlogen met een giga jumbojet, dubbeldeks. KLM zorgde goed voor ons onderweg met lekkere maaltijden en snacks en drankjes. Aangekomen in LA konden we vlot door de douane en ook de huurauto was snel geregeld. We mochten kiezen. Er stonden er maar 2 en Sjaak koos een Chevrolet, een grote luxe bak. Met de routebeschrijving ri hotel waar we met koffie werden verwelkomt door nicht Lynne en achternicht Kimberley. Na een opfrissing en een welkome ontvangst van de kokkienen en pepermunt namen ze ons mee in de auto van tante Mies naar Redondo Beach waar we aan de haven bijkletsten en genoten van een lunch. Daarna dropten ze ons want ze moesten nog naar een bruiloft maar hebben toch tijd voor ons vrij gemaakt. Daarna moesten we op zoek naar een bank want pinnen lukt niet. Leve Google want dit probleem is bekend en we kunnen alleen pinnen bij bepaalde banken. Heeft iets met veiligheid hier te maken. Nu denk ik even afkoelen in het zwembad en dan naar bed. We zijn al op vanaf 0500 ma NL tijd en net is hier nu 18.20 pm LA tijd. 9 uur vroeger dus we hebben de nodige uurtjes gemaakt. Nicht Jos gaf aan Lynne een goed gevulde koelbox mee dus we kunnen morgen richting Palm Springs, zo'n ruime 2 uur rijden hiervandaan.

Tags: LA, USA