Dag 14 Huntington Beach - Reisverslag uit Huntington Beach, Verenigde Staten van Sjaak en Carola Kwaak-van Kesteren - WaarBenJij.nu Dag 14 Huntington Beach - Reisverslag uit Huntington Beach, Verenigde Staten van Sjaak en Carola Kwaak-van Kesteren - WaarBenJij.nu

Dag 14 Huntington Beach

Blijf op de hoogte en volg Sjaak en Carola

20 September 2014 | Verenigde Staten, Huntington Beach

Na een goede nacht in de Candlewood Suites in Santa Maria op weg naar Solvang, een door Denebn gesticht dorpje en dat zie je terug in de uitstraling van de huizen. Bij Paula's Pancake House ontbeten. Wat we geleerd hebben is hoe duurder het hotel in USA hoe minder (gratis) faciliteiten. Ontbijt en wifi en koelkast was in veel motels aanwezig. De laatste dagen zitten we iets chiquer en dat merk je gelijk in je portemonnaie. Na Solvang via de kust naar Thousand Oaks waar neef Dirk woont. Leuk hen te ontmoeten. Daarna stuck in traffic richting Huntington Beach. Over de reis van 1 uur deden we 3 uur. Tegen de avond kwamen we aan in het trendy Shorebreak hotel. Aan het strand gelegen en erg hip. Veel leuke shops en een mooi strand waar surfers actief zijn. Net lekker gegeten in een van de vele restaurants. Morgen op de koffie bij tante Mies en Joyce en dan maar naar het strand. Hollywood en Beverly Hills laten we maar voor wat het is of misschien doen we dat morgen nog wel. Na 2 weken rondreizen verlangen we wel wat naar rust.