Dag 15 - Huntington Beach - Reisverslag uit Los Angeles, Verenigde Staten van Sjaak en Carola Kwaak-van Kesteren - WaarBenJij.nu Dag 15 - Huntington Beach - Reisverslag uit Los Angeles, Verenigde Staten van Sjaak en Carola Kwaak-van Kesteren - WaarBenJij.nu

Dag 15 - Huntington Beach

Blijf op de hoogte en volg Sjaak en Carola

21 September 2014 | Verenigde Staten, Los Angeles

Heerlijk geslapen in het Shorebreak Hotel. Helaas geen gratis wifi en ontbijt. Hotel is erg trendy en wordt ook voor feesten en bruiloften gebruikt. Gisteren waren we getuige van een bruiloft voor onze kamer want daar is een leuk pleintje. HB is een surfstadje. Er was ook 3 dgn een Beach volleybal toernooi met strakke meiden en gespierde jongens. In het water wordt gesurft en gepaddled. Er is een mooie hoge pier en volop shops en restaurantjes waar je lekker kunt ontbijten en eten. Heel gezellig. S Ochtends op bezoek geweest bij tante Mies en Joyce. Heel gezellig. Joyce woont mooi en verzorgt tante Mies. Ze kan slecht praten maar was blij ons te zien. S Middags hebben we gezwommen in de Pacific en even op het strand gelegen. Daarna nog wat gewandeld. Er is genoeg te zien en te doen, maar omdat het onze laatste dag was en het rijden genoeg was geweest kozen we voor wat rust. Nu zijn we op het vliegveld. Auto inleveren ging supersnel, ze checken niets en met de shuttle wordt je naar de terminal gebracht. Hier gratis wifi, dus kon nu of snel het reisverslag afmaken. Morgenochtend landen we weer. Ook weer fijn om naar huis te gaan.