Dag 2 - Miami Beach - Reisverslag uit Miami Beach, Verenigde Staten van Sjaak en Carola Kwaak-van Kesteren - WaarBenJij.nu Dag 2 - Miami Beach - Reisverslag uit Miami Beach, Verenigde Staten van Sjaak en Carola Kwaak-van Kesteren - WaarBenJij.nu

Dag 2 - Miami Beach

Door: Carola

Blijf op de hoogte en volg Sjaak en Carola

11 September 2015 | Verenigde Staten, Miami Beach

Na een wat door de airco verstoorde nachtrust (waar alleen ik last van had trouwens) vroeg wakker. Jetlag laat zich dan toch wat gelden, maar op zich was 07.00 uur keurige tijd. Continental Breakfast van het Essex House Hotel was van prima kwaliteit. Koffie, sapjes, diverse luxe broodjes, vers en lekker rijp fruit en een yoghurtje. Keuze genoeg. Om aan de broodnodige vezels te denken koos ik voor geroosterd granenbrood. Daarna met fototoestel en zonnebril op stap om de toerist uit te hangen. We hebben Ocean Drive afgelopen en via het park en de wandelboulevard terug. Palmen, joggende hippe meiden, mannen met spieren die in de parken aan het trainen zijn, fietsers. Genoeg te zien. Art Deco gebouwen van hotels en restaurants langs de boulevard. Inmiddels was het flink broeierig geworden. Op naar het strand. Handdoekservice van het hotel. Heerlijke zee. Ondiep en via een zandplaat kan je naar dieper water. Water was heerlijk lauw! Vanavond trouwens gezien dat het ook hier eb en vloed is. Water was nu direct diep. Lekker terug naar hotel om met douche af te koelen. Daarna heerlijk gegeten bij het zusterhotel Clevelands. Overheerlijke shrimps en omdat het happy hour was (wat trouwens overal is en van alles kan inhouden) half priced ;-).
Na wat geshop en een kleine vermoeidheidsdip snel aan de wijn van het hotel. Weer een happy hour! Nu dubben we of we nog gaan eten of niet. Het is te vroeg om te gaan slapen (18.00 uur) en omdat we later geluncht hebben zitten we nog wat vol. Zo'n jetlag werkt toch door.
Morgen met taxi naar de cruise terminal waar we ons om 10.00 uur moeten melden voor de check in.
Miami Beach is goed bevallen! Op naar de boot!