Cruise great Stirrup cay - Reisverslag uit Berry Islands, Bahama's van Sjaak en Carola Kwaak-van Kesteren - WaarBenJij.nu Cruise great Stirrup cay - Reisverslag uit Berry Islands, Bahama's van Sjaak en Carola Kwaak-van Kesteren - WaarBenJij.nu

Cruise great Stirrup cay

Door: Carola

Blijf op de hoogte en volg Sjaak en Carola

15 September 2015 | Bahama's, Berry Islands

Dag 5 - Great Stirrup Cay
Hoogtepunt. Vandaag eindelijk eens op normale tijd wakker. 08.00 uur. We liggen bij de Berry Islands. NCL kocht in 1977 een privé eiland en gebruikt dit nu tijdens de reizen. Het is een onbewoond eiland waar ze nog steeds aan werken. Met tenders (bootjes) worden we overgezet waar we plaats nemen om een van de vele ligbedden en snorkelen lekker in zee. Ik zie vissen in alle soorten, maten en kleuren. Zie een zee-egel en zelfs een verdwaalde stingray. Er is gratis bbq. Er wordt overal goed voor ons gezorgd. Het wordt warm en we gaan terug naar de boot. Fitness met uitzicht op het eiland en daarna een lekkere douche. We eten ipv het buffet in een van de restaurants, ook inclusive. Daarna nog even met koffie op het achterdek. Morgen worden we wakker in Miami en willen we met een huurauto naar de Everglades. brrrrr ... Alleen die muggen.