Laatste dag - Reisverslag uit Niagara Falls, Canada van Sjaak en Carola Kwaak-van Kesteren - WaarBenJij.nu Laatste dag - Reisverslag uit Niagara Falls, Canada van Sjaak en Carola Kwaak-van Kesteren - WaarBenJij.nu

Laatste dag

Door: Carola

Blijf op de hoogte en volg Sjaak en Carola

24 September 2015 | Canada, Niagara Falls

Vanochtend niet wezen ontbijten bij Applebees. Opnieuw naar Tim Horton's voor de oatmeal. Daarna aan de dame Vd receptie gevraagd of ze nog tips had om de dag door te komen. Ze adviseerde Toronto Zoo. Dan waren we vast in de buurt van de luchthaven. Slim plan van haar. Na 1,5 uur rijden waren we er. Onderweg getankt en de lunch bij Subways gekocht. De temperatuur was inmiddels weer opgelopen. Bij de dierentuin bleken ze panda's te hebben. Die hadden we nog nooit gezien, net als de grizzly beer. De dierentuin was zeer rustig en groot. Ook wel onoverzichtelijk en raar ingedeeld. Zo moest je veel lopen en heuvels op en af en ging je dezelfde route weer terug zonder nieuwe dingen te zien. Na een poosje vonden we het welletjes. Op naar het vliegveld. Op de weg was het druk maar met behulp van de Garmin navigatie vinden wij alles!

• 24 September 2015 - 00:28

Sjaak En Carola Kwaak-van Kesteren: