Vlucht naar Canada - Reisverslag uit Vancouver, Canada van Sjaak en Carola Kwaak-van Kesteren - WaarBenJij.nu Vlucht naar Canada - Reisverslag uit Vancouver, Canada van Sjaak en Carola Kwaak-van Kesteren - WaarBenJij.nu

Vlucht naar Canada

Door: Sjaak en Carola

Blijf op de hoogte en volg Sjaak en Carola

10 September 2024 | Canada, Vancouver

Geuwelijk vroeg op richting Schiphol waar we vlot de bagage drop off deden en door douane gingen. Uiteraard thuis al ingecheckt!! Tussenstop in Frankfurt. Beiden een volle vlucht! Met een grote Boeing 747-400 (dubbeldekker) de lange reis weer gemaakt. Maaltijden smaakten prima. Af en toe tukkie en benen strekken in het gangpad wat wel nodig was gezien de lange dag en de 10 uurs (2e) vlucht nr Vancouver.

Bij Hertz stond onze suv klaar en voorspoedig richting hotel. Om 17 uur waren we door. Op de 22e verdieping van de Sandman Suites op Davie Street hbbn we mooi zicht over de stad. Na een verfrissende douche weer op pad om jetlag aan te gaan en we lopen heen en weer naar Canada place en zien zo al het nodige. We bekijken de watervliegtuigjes die af en aan landen en zien de bergen op de achtergrond. Vancouver bevalt ons wel. Lijkt wat op New York maar het is er knusser met meer laagbouw en er wonen meer gewone mensen dan het zakelijke en snelle van NY. Met de nodige beweging achter de boeg vinden we dat we naar bed mogen na 24 uur wakker zijn.

• 10 September 2024 - 15:26

Jolanda:

Leuk om jullie te volgen