Dag 2 Vancouver city - Reisverslag uit Vancouver, Canada van Sjaak en Carola Kwaak-van Kesteren - WaarBenJij.nu Dag 2 Vancouver city - Reisverslag uit Vancouver, Canada van Sjaak en Carola Kwaak-van Kesteren - WaarBenJij.nu

Dag 2 Vancouver city

Door: Sjaak en Carola

Blijf op de hoogte en volg Sjaak en Carola

10 September 2024 | Canada, Vancouver

best oké geslapen. Af en toe kort wakker maar we konden de nacht goed door. Rond 7 uur er toch maar uit voor een ontbijt want gister laat niks meer gegeten. Kwark, fruit [e-38] noten gisteren gekocht hier in Davie Street. Het stikt hier van tentjes. Volop alles verkrijgbaar. Koffie smaakte ook prima. We hebben een studio met keuken en woonkamer. Fijne plek, zeer centraal en bij alle bijzonderheden. Vandaag gaan we fietsen. Prima service bij de fietsverhuurder. Omdat m’n benen zo lang zijn en mn billen graag een goed zadel willen krijg ik een ebike zonder extra kosten. we kunnen op pad. Langs de kust naar Stanley Park. Prima te fietsen met al die fietspaden hier. We zien veel moois. De lost lagoon, de totempalen, mooie vergezichten, de dame in duikpak - een leuke variatie van de kleine zeemeermin. Naar Granville Island voor lunch. Een giga foodhall voor elk wat wils. Toen nog even door Chinatown en Gastown. Daarna lonkte wat rust met voornamelijk een cappuccino van Starbucks. De nodige souvenirs al aangeschaft, dus morgen kunnen we verder met de reis! Open naar Vancouver Island.