Quadra Island - Reisverslag uit Quadra Island, Canada van Sjaak en Carola Kwaak-van Kesteren - WaarBenJij.nu Quadra Island - Reisverslag uit Quadra Island, Canada van Sjaak en Carola Kwaak-van Kesteren - WaarBenJij.nu

Door: Sjaak en Carola

Blijf op de hoogte en volg Sjaak en Carola

20 September 2024 | Canada, Quadra Island

Vanochtend relaxed weg. Vandaag hoeven we niets anders dan naar Quadra Island te komen. De excursies zijn gedaan en nu niet aan tijd gebonden. Eerst ontbijt. Dit was het enige hotel waarbij het inclusief was. Vanochtend nam ik lekker toast met avocado en ei en bacon met een salad of the house erbij. Heerlijk weer een manier om veggies binnen te krijgen. Op zich hebben we wel fruit op en gister ipv uit eten in de supermarkt salade brocolli en mix van bonen gekocht. Heerlijk!!!

Dan op gemak terug naar Telegraph Cove om de oplader te halen. Geen straf want we zien weer hertjes en de zon schijnt dus we kunnen even foto’s maken met [e-1f31e]. Het voelt beetje als thuis komen als je daar zo voor tweede keer aan komt. Wat een leuke community. De sfeer van toen ademt het uit. Heerlijk.

De route rijdt prima. Dit deel van highway 19 is goed en je mag 100 km/uur. We stoppen nog bij een rivier met van die prachtige stenen kreken waar Sjaak over een boomstam loopt en foto’s maakt van het uitzicht.

In Campbell River ontdekken we de Wallmart. Even voor Sam speuren naar een vliegtuig want opa en oma zijn immers met vliegtuig naar Canada. Voor onszelf een leuke wintermuts, weer van food en een leuk tshirt.

Dan rijden we naar het Ferry plein. $42,60 een retour voor 2 met auto. Een kwartier later rijden we het eiland op. Paradijselijk. We zitten in de April Point Resort en hbbn een deck aan het water. Weer niet normaal zo mooi!!! Op gemak koffie en van uitzicht genieten. Straks maar op pad voor een restaurant en morgen de rest verkennen. Hier blijven we 2 nachten.