Dag 5 Grand Canyon - Reisverslag uit Page, Verenigde Staten van Sjaak en Carola Kwaak-van Kesteren - WaarBenJij.nu Dag 5 Grand Canyon - Reisverslag uit Page, Verenigde Staten van Sjaak en Carola Kwaak-van Kesteren - WaarBenJij.nu

Dag 5 Grand Canyon

Blijf op de hoogte en volg Sjaak en Carola

11 September 2014 | Verenigde Staten, Page

Vandaag stond de Grand Canyon op het program. Wat moet je daarvan zeggen. Het is gewoon overweldigend om te zien. Toen ik de eerste glimp zag werd ik bijna emotioneel. Je kent het van plaatjes en films maar het is geweldig mooi om te zien. We maakten ontelbare foto's om de indrukken vast te leggen maar die foto's laten nooit zien wat het oog zag. Al die kleurschakeringen. De rotsen. De Colorado-river die je diep beneden als een klein stroompje ziet lopen. Aan het eind vd middag vertrokken we voldaan ri Page. Een half uur voor aankomst was er een roadblock maar de Amerikanen geven de omleiding blijkbaar niet aan (net als in palm springs) en dit kostte ons 3 uur extra rijtijd. Gelukkig zijn we nu in ons Travelodge motel en hbbn we lekker 2 queenbeds en een ruime kamer. Eten slaan we maar over. We hebben geen honger en hebben nog fruit en rauwkost, dus voor nu is het voldoende. Morgen naar mormonenstadje St. George via Zion NP. Ik hb een pet gekocht want mijn gewilde cowboyhoed was en duur en staat mij niet. Kan ik het morgen dragen. Sjaak had vandaag z'n pet niet op en is nu een echte redneck (and face) ;-)