- Reisverslag uit New York, Verenigde Staten van Sjaak en Carola Kwaak-van Kesteren - WaarBenJij.nu - Reisverslag uit New York, Verenigde Staten van Sjaak en Carola Kwaak-van Kesteren - WaarBenJij.nu

Door: Carola

Blijf op de hoogte en volg Sjaak en Carola

30 Augustus 2022 | Verenigde Staten, New York

3 uur vannacht ging de wekker. Om 3.45 uur vertrokken we naar Schiphol. Alles ging zeer voorspoedig. Wel uur wachten bij incheckbalie voordat deze open ging en na 40 min konden we de koffers inleveren. In no-time door de douane heen. Beter be safe than sorry met al het gedoe op Schiphol van de laatste maanden. In alle rust de tijd uitgezeten bij de gate waar het vliegtuig al klaar stond en we het bevoorraden weer konden bekijken. Het is 3 jaar geleden dat we naar USA gingen. Sjaak had heimwee naar NY dus dit wordt weer onze eerste vlucht de oceaan over. Voor mij de 5e keer, voor Sjaak niet meer te tellen. Vanwege zijn werk kwam hij vaak bij de VN en verbleef daar dan elke keer enkele weken. We zijn van plan om nu eens dingen te doen en te zien die we niet eerder deden/zagen. Zo staat Governors en Roosevelt Island op het program maar ook delen van Brooklyn (Williamsburg). Sjaak wil graag naar het MET-museum. We gaan ook op walvis-tour vanuit de haven van NY dus dat lijkt ons ook fantastisch. Zeker ook omdat we dan onder de Brooklyn Bridge varen. Voor nu 8 uur vliegen voor de boeg. Met de coachUSA bus naar Grand Central en dan een week in the Dylan hotel op 41st Street. Vandaag dus lange dag voor de boeg. 24 uur op voordat we naar bed kunnen [e-1f62c]. Maar dan krijg je er wel iets voor terug .. NY here we come!

• 30 Augustus 2022 - 09:02

Karin:

Have fun!!!

• 30 Augustus 2022 - 17:47

Corrie:

Fijne reis hoor en maak weer mooie herinneringen!

• 30 Augustus 2022 - 19:59

Jeanne:

He reizigers. Wat een avontuur staat jullie weer te wachten. Geniet van alles in the big Apple....en wat erna komt. Groetjes jeanne