Staten Island Ferry / Empire Mall - Reisverslag uit New York, Verenigde Staten van Sjaak en Carola Kwaak-van Kesteren - WaarBenJij.nu Staten Island Ferry / Empire Mall - Reisverslag uit New York, Verenigde Staten van Sjaak en Carola Kwaak-van Kesteren - WaarBenJij.nu

Staten Island Ferry / Empire Mall

Door: Carola

Blijf op de hoogte en volg Sjaak en Carola

05 September 2022 | Verenigde Staten, New York

Uiteraard weer heerlijk ontbijt bij Andrews. ik ging voor de oatmeal maar bedacht mij toch en nam hetzelfde als gister. Heerlijk! Eieren, worstjes, aardappelen en toast. Mmmm

Wie mij beetje kent weet dat ik niet van shoppen hou. Maar oké vandaag ging ik overstag ten gunste van Sjaak. Met de Ferry naar Empire Mall op Staten Island vlak naast de Ferry. Old Navy, Guess, Levi’s, Nike .. ik noem er een paar. Voor onze Sam 2 Halloween pj’s gescoord. Toen eindelijk de befaamde Shake Shack bezocht voor burger and fries en met Ferry en Subway terug naar hotel om tassen te droppen. Vandaag is onze laatste volle dag. Voor morgen online al tickets voor coachbus gekocht. Tegen 14 uur weer richting Newark waar we dan op tijd kunnen arriveren. Om 18.15 USA tijd vliegen we terug om rond 7 uur AM te landen op Schiphol. Straks misschien toch nog even naar Brooklyn Williamsburg met metro. Dat is fijne, er is hier zoveel te zien! De week is voorbij gevlogen. Zo’n volle week NY is relaxter dan alles in paar dagen proppen maar ben ook weer toe aan het rustige Zeeland om te ontprikkelen HAha maar belangrijkste is weer om ons kleinkind te kunnen knuffelen. [e-1f609]

Reageer op dit reisverslag

Je kunt nu ook Smileys gebruiken. Via de toolbar, toetsenbord of door eerst : te typen en dan een woord bijvoorbeeld :smiley

Verslag uit: Verenigde Staten, New York

New York

Een week in the Big Apple

Recente Reisverslagen:

05 September 2022

Williamsburg Brooklyn

05 September 2022

Staten Island Ferry / Empire Mall

04 September 2022

van Upper West tot Downtow

03 September 2022

Whale cruise

02 September 2022

Public Library
Sjaak en Carola

Actief sinds 27 Aug. 2015
Verslag gelezen: 57
Totaal aantal bezoekers 24512

Voorgaande reizen:

30 Augustus 2022 - 07 September 2022

New York

31 Augustus 2019 - 22 September 2019

Deep South and more

03 September 2017 - 19 September 2017

Rockies & Yellowstone

27 Augustus 2015 - 31 December 2015

Mijn eerste reis

27 Augustus 2015 - 31 December 2015

Mijn eerste reis

09 September 2015 - 24 September 2015

Rondreis Miami-cruise Bahama's-Ontario/Canada

06 September 2014 - 22 September 2014

Best of the West - USA

Landen bezocht: