New Orleans - Reisverslag uit New Orleans, Verenigde Staten van Sjaak en Carola Kwaak-van Kesteren - WaarBenJij.nu New Orleans - Reisverslag uit New Orleans, Verenigde Staten van Sjaak en Carola Kwaak-van Kesteren - WaarBenJij.nu

New Orleans

Door: Carola

Blijf op de hoogte en volg Sjaak en Carola

12 September 2019 | Verenigde Staten, New Orleans

Vannacht lekker geslapen. Na ontbijt op pad in New Orleans. Veel km’s in de benen vandaag, 12 totaal. Naar de oever van de Missisippi geweest, voor $3 per persoon een dagkaartje voor de streetcar en de bus zodat we die ook af en toe namen. Langs de begraafplaats waar je tegenwoordig zonder gids niet meer opkomt. Vanaf de muur wat bijzondere tombes gezien. Bourbon Street afgelopen. Frenchmen Street en de andere straatjes van de French Quarter gelopen. Ook in het Voodoo-museum geweest en meer geleerd. Het is zoveel meer dan pinnen in poppetjes steken!
Even lunch en uitrusten bij het hotel want het is hier nog steeds ruim boven de 30 graden. En dat was het al om 9 uur AM. ‘S middags weer veel gelopen met als gevolg 6 blaren op mijn voet